Przejdź do głównej zawartości

Madryt zdobyty:)


02.02.2020 polecieliśmy do Madrytu na spotkanie z naszymi partnerami z Niemiec, Portugalii, Bułgarii, Chorwacji i oczywiście z naszymi hiszpańskimi gospodarzami.
Cudowne spotkanie z komunikacją niewerbalną: gesty, uniwersalny język sztuki: malarstwo i taniec! Wizyta w muzeum gier komputerowych okazała sie kolejna platformą komunikacji - wszyscy potrafią grać w gry;)))))
Madryt zachwycił nas ciepełkiem, churrosami z czekoladą, gościnnością, uśmiechem i spokojem.
Cały pobyt perfekcyjnie zorganizowany, nasi uczniowie zdali też egzamin:) Zaprezentowali nasz kraj, gesty i brali aktywny udział we wszystkich działaniach. Kasie została nawet na chwilę asystentką magika:) Dobry czas, słoneczne wspomnienia, nowe przyjaźnie!
Następna wizyta projektu komunikacja w czerwcu w Portugalii.

FILM z pobytu w Madrycie




 





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przygotowywania do wizyty w Polsce

 Już od początku września wiedzieliśmy, ze spotkanie C4 w Polsce sie odbędzie. Ze wzgledu na Covid  Ze strony Polskiej wzięło udział 8 uczniów z klasy 8, a do Polski mieli przyjechać uczniowie z Niemiec, Portugalii, Bułgarii i Chorwacji. Do naszych przygotowań należało przygotowanie prezentacji o języku migowym, prezentacji o szkole i o swoim hobby.  Zabieramy sie do pracy!

Co tam słychać na początku roku 2021? Język migowy ciąg dalszy i UNESCO

Mamy nowe filmiki, na których uczniowie przedstawiają sie w języku migowym. I jeszcze jedna prezentacja o zabytkach UNESCO w Polsce:

Podsumowanie projektu Kommunikation 2019-2022

  W naszym projekcie poznawaliśmy i promowaliśmy komunikację interpersonalną we wszystkich jej aspektach. Szczególny nacisk został położony na język i techniki komunikacji niewerbalnej. Uczniowie poznali też pochodzenie i rozpowszechnienie swojego języka i lokalnych dialektów. Zrozumienie znaczenia języków jako środka komunikacji i nośnika kultury pomogło przełamać uprzedzenia i promować tolerancję. Równie ważne było zrozumienie języka mimiki i gestów jako istotnej części komunikacji. Wiemy już, jakie są różnice w poszczególnych krajach. Czy skinienie głową zawsze oznacza „tak”? Uczniowie nauczyli się, że wiele rzeczy, które mogą prowadzić do nieporozumień w komunikacji międzykulturowej, to po prostu różne interpretacje. Uczniowie byli poddani refleksji na temat tego, jakie znaczenie ma ubiór w komunikacji oraz jak się komunikować z osobami z niepełnosprawnościami. Ponadto poznali język nauki i sztuki  jako kolejne formy ludzkiej ekspresji, zrozumiałej bez względu na to jakim językiem