Przejdź do głównej zawartości

Madryt zdobyty:)


02.02.2020 polecieliśmy do Madrytu na spotkanie z naszymi partnerami z Niemiec, Portugalii, Bułgarii, Chorwacji i oczywiście z naszymi hiszpańskimi gospodarzami.
Cudowne spotkanie z komunikacją niewerbalną: gesty, uniwersalny język sztuki: malarstwo i taniec! Wizyta w muzeum gier komputerowych okazała sie kolejna platformą komunikacji - wszyscy potrafią grać w gry;)))))
Madryt zachwycił nas ciepełkiem, churrosami z czekoladą, gościnnością, uśmiechem i spokojem.
Cały pobyt perfekcyjnie zorganizowany, nasi uczniowie zdali też egzamin:) Zaprezentowali nasz kraj, gesty i brali aktywny udział we wszystkich działaniach. Kasie została nawet na chwilę asystentką magika:) Dobry czas, słoneczne wspomnienia, nowe przyjaźnie!
Następna wizyta projektu komunikacja w czerwcu w Portugalii.

FILM z pobytu w Madrycie




 





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ewaluacja Projektu

  Mamy już podsumowanie ewaluacji poniżej link: https://twinspace.etwinning.net/95442/pages/page/2365532 Najważniejsze konkluzje Analiza SWOT po 2 latach projektu: Mocne strony / pozytywne aspekty • Komunikacja z innymi/umiejętność dostosowania się do różnych sytuacji komunikacyjnych • Poprawa wiedzy o systemach edukacji w innych krajach • Poprawa wiedzy o Unii Europejskiej • Poprawa wiedzy o krajach partnerskich w projekcie „Komunikacja” Słabe strony / negatywne aspekty • Jedna z mobilności międzynarodowych została zmieniona na online. • Brak możliwości uczestniczenia niektórych uczniów ze względu na sytuację epidemiczną. Możliwości • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych poprzez wykorzystanie nowych sposobów ekspresji w działaniach projektowych • Poprawa umiejętności komunikacyjnych w języku niemieckim i angielskim • Rozwijanie umiejętności ICT poprzez wykorzystanie nowych technologii w działaniach projektowych • Rozwijanie umiejętności społecznych Zagrożenia • Trudności we wdr...

Podsumowanie projektu Kommunikation 2019-2022

  W naszym projekcie poznawaliśmy i promowaliśmy komunikację interpersonalną we wszystkich jej aspektach. Szczególny nacisk został położony na język i techniki komunikacji niewerbalnej. Uczniowie poznali też pochodzenie i rozpowszechnienie swojego języka i lokalnych dialektów. Zrozumienie znaczenia języków jako środka komunikacji i nośnika kultury pomogło przełamać uprzedzenia i promować tolerancję. Równie ważne było zrozumienie języka mimiki i gestów jako istotnej części komunikacji. Wiemy już, jakie są różnice w poszczególnych krajach. Czy skinienie głową zawsze oznacza „tak”? Uczniowie nauczyli się, że wiele rzeczy, które mogą prowadzić do nieporozumień w komunikacji międzykulturowej, to po prostu różne interpretacje. Uczniowie byli poddani refleksji na temat tego, jakie znaczenie ma ubiór w komunikacji oraz jak się komunikować z osobami z niepełnosprawnościami. Ponadto poznali język nauki i sztuki  jako kolejne formy ludzkiej ekspresji, zrozumiałej bez względu na to jakim ...

Broszura o projekcie po polsku