Przejdź do głównej zawartości

Ewaluacja Projektu

 



Mamy już podsumowanie ewaluacji poniżej link:


Najważniejsze konkluzje
Analiza SWOT po 2 latach projektu:


Mocne strony / pozytywne aspekty

• Komunikacja z innymi/umiejętność dostosowania się do różnych sytuacji komunikacyjnych
• Poprawa wiedzy o systemach edukacji w innych krajach
• Poprawa wiedzy o Unii Europejskiej
• Poprawa wiedzy o krajach partnerskich w projekcie „Komunikacja”


Słabe strony / negatywne aspekty

• Jedna z mobilności międzynarodowych została zmieniona na online.
• Brak możliwości uczestniczenia niektórych uczniów ze względu na sytuację epidemiczną.

Możliwości

• Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych poprzez wykorzystanie nowych sposobów ekspresji w działaniach projektowych
• Poprawa umiejętności komunikacyjnych w języku niemieckim i angielskim
• Rozwijanie umiejętności ICT poprzez wykorzystanie nowych technologii w działaniach projektowych
• Rozwijanie umiejętności społecznych

Zagrożenia

• Trudności we wdrażaniu działań transnarodowych z powodu pandemii związanej z wirusem Covid19

Jak widać zrealizowaliśmy wszystkie założenia projektu a jedyne trudności wynikały z pandemii covid 19.

Gratulacje dla wszystkich uczennic i uczniów, nauczycielek i nauczycieli zaangażowanych w projekt.👍



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Podsumowanie projektu Kommunikation 2019-2022

  W naszym projekcie poznawaliśmy i promowaliśmy komunikację interpersonalną we wszystkich jej aspektach. Szczególny nacisk został położony na język i techniki komunikacji niewerbalnej. Uczniowie poznali też pochodzenie i rozpowszechnienie swojego języka i lokalnych dialektów. Zrozumienie znaczenia języków jako środka komunikacji i nośnika kultury pomogło przełamać uprzedzenia i promować tolerancję. Równie ważne było zrozumienie języka mimiki i gestów jako istotnej części komunikacji. Wiemy już, jakie są różnice w poszczególnych krajach. Czy skinienie głową zawsze oznacza „tak”? Uczniowie nauczyli się, że wiele rzeczy, które mogą prowadzić do nieporozumień w komunikacji międzykulturowej, to po prostu różne interpretacje. Uczniowie byli poddani refleksji na temat tego, jakie znaczenie ma ubiór w komunikacji oraz jak się komunikować z osobami z niepełnosprawnościami. Ponadto poznali język nauki i sztuki  jako kolejne formy ludzkiej ekspresji, zrozumiałej bez względu na to jakim ...

Broszura o projekcie po polsku